ADMINISTRATION OG SERVICE :: kea.dk
KEA life

STUDIEADMINISTRATION

På hver af KEAs adresser, sidder der studiesekretærer parat til at hjælpe dig med en række betingelser omkring dine studier. Det er fx

  • Hjælp til at søge om SU og Ungdomskort (DSB). 
  • Udskrive bevis for studieaktivitet.
  • Udlevere studiekort.
  • Udskrive eksamenspapirer. 

...og en masse andre ting.

Tag fat i studieadministrationen på din KEA adresse og få den hjælp, du har brug for.


BYGNINGER

KEAs Campus Service har et hold af dygtige pedeller og byggeteknisk personale, der kan hjælpe med en lang række opgaver. 

Hvis du har spørgsmål til eller problemer med bygningsrelaterede fejl og mangler, inventar, vagt og rengøring, skal du melde dem ind på mail til

 servicedesk@kea.dk eller ringe til 4646 0046

IT SUPPORT

Når du starter på KEA, får du adgang til en række digitale ressourcer og services, som er helt essentielle for dine studier, fx KEA mail, print og diverse selvbetjeningsportaler. Det er KEA Service Desk, der sørger for, at du bliver oprettet og kan benytte de forskellige services.

KONTAKT TIL KEA SERVICE DESK

Hvis du oplever problemer med login, wifi, printere eller andre IT og A/V-relaterede udfordringer, kan du kontakte KEA Service Desk på følgende måder:

Personlig henvendelse: I Frontdesk kan du personligt henvende dig til KEA Service Desk med IT-forespørgsler. Du finder Frontdesk i tidsrummet 8:00-15:00 ved receptionen på Guldbergsgade og på Lygten 16.

Email: Opret en supportsag på email: servicedesk@kea.dk 

Telefon: Ring på telefonnr: (+45)4646 0046

Se supportsiden: http://it.kea.dk for generel information og brugervejledninger for ydelser og services.


BEREDSKAB

Du kan finde KEAs beredskabsplaner under Student Info på Fronter

Få svar på dine spørgsmål om uddannelser, efteruddannelseroptag og KEA generelt eller find os på Facebook, Linkedin og Youtube.
Har du kommentarer til siden? Skriv til webmaster