Moduler :: kea.dk

Moduler

Uddannelsen er opbygget af fagmoduler, der kan tages enkeltstående eller kombineres til en fuld diplomuddannelse. 

Digital Marketing

Digital Marketing giver dig overblik over de digitale muligheder samt redskaberne til en bedre forståelse af hvordan du strategisk målretter din digitale markedsføring, så du opnår højere konverteringer og dermed højere ROI.

Digital Marketing modulet er en kombination af teori og praksis. Der gives en teoretisk og begrebsmæssig forståelse for digital marketing, men vi arbejder også med praktisk anvendelige redskaber, der er direkte brugbare i din dagligdag.

Start:
25/10 2017
Tidspunkt:
9:15 - 16:30
Sted:
Hellerup
ECTS:
5

Digital Projektledelse

Digital projektledelse er ikke bare projektledelse, for de digitale muligheder stiller stadig større krav til dig – og ikke bare af teknisk karakter. Din evne til at forstå projektet i bund, vælge de rette værktøjer og holde styr på alle stakeholders er afgørende for succes.

Digital projektledelse ruster dig til fremtidens store opgaver. Du får redskaberne til at analysere problemstillinger, træffe de rigtige valg og være forudseende i din projektledelse. Så projekterne når hele vejen i mål i den evigt forandrende, internationale, digitale verden.

Start:
28/2 2018
Tidspunkt:
9:15 - 16:30
Sted:
Hellerup
ECTS:
5

Customer Insight

Når du skal planlægge og udvikle online aktiviteter, spiller din viden om brugerne en meget væsentlig rolle. Brugernes vej til et website og deres adfærd, når de er der, kan være forskellen på succes og fiasko.

På Customer Insight kurset får du den nyeste viden om brugeradfærd, og du får samtidig en lang række værktøjer til at analysere brugeradfærd på et site. Kurset kommer omkring alt fra Google Analytics til eyetracking, og du får også redskaberne til at præsentere dine analyser, så alle kan forstå dem – og vigtigheden af dem.

Start:
5/4 2018
Tidspunkt:
9:15 - 16:30
Sted:
Hellerup
ECTS:
5

Cross Media Concepts

Medielandskabet bliver hele tiden mere broget. Nye medier og platforme dukker op den ene dag og knopskyder den næste. Det er ikke bare uoverskueligt, det stiller også store krav til dine evner, når der skal udvikles og implementeres koncepter på tværs af de nye medier og platforme.

Cross Media Concepts giver det store overblik. Ikke bare over de nyeste tendenser og metoder, men også over de værktøjer, du skal bruge for at arbejde på tværs af dagens medielandskab og ikke mindst fremtidens.

Start:
16/5 2018
Tidspunkt:
9:15 - 16:30
Sted:
Hellerup
ECTS:
5

Content Marketing

Forstyrrende push-budskaber og kommerciel annoncering er under massivt pres.

Produktion, udgivelse og distribution af online kvalitetsindhold er en afgørende konkurrenceparameter i bestræbelserne på at få nye brugere og kunder. Det digitale indhold bør være redaktionelt og båret frem af levende historier, som publikum finder værd at dele med andre eller endda finder værd at betale for.

Start:
Start efterår 2018
Tidspunkt:
9:15 - 16:30
Sted:
Hellerup
ECTS:
5

Digitalt Design

Den digitale verden bevæger sig i en hast, hvor det kan være svært at følge med. Nye tanker, idéer og teknikker afløser konstant hinanden, og det er umuligt at fange dem alle sammen.

Digitalt Design opdaterer dig på den seneste teknologi og de væsentligste designtendenser. Du får metoder til at arbejde mere kreativt og effektivt i den digitale verden, og du vil få træning og viden om forskellige brugergrænseflader til forskellige platforme.

Start:
Start efterår 2018
Tidspunkt:
9:15 - 16:30
Sted:
Hellerup
ECTS:
5

E-handel: Strategi og forretningsudvikling

På Strategi og forretningsudvikling bliver du klædt på til at styrke din e-handel og tage kontrollen over dit onlinesalg. Du får analytiske værktøjer, der hjælper dig til at vurdere markedstrends og nye forretningsmuligheder. Kort sagt: De kernekompetencer, som din virksomhed kan bygge fremtiden på.

Du vil blive udfordret indenfor udvikling af nye forretningsmodeller, digital strategi, online kanaler, cross-channel og på, hvordan din virksomhed kan komme over grænsen og ud på nye markeder med e-commerce.

Start:
Start efterår 2018
Tidspunkt:
9:15 - 15:15
Sted:
Hellerup
ECTS:
5

E-handel: Optimering af salg og indtjening

Få de teoretiske og praktiske værktøjer til at analysere og optimere netop din e-handelsvirksomhed. Du får styr på de faktorer, der driver salg og omkostninger, og du bliver i stand til at lave målrettede handlingsplaner, der øger salget, holder kontrol med omkostningerne og optimerer indkøb. 

Start:
2018
Tidspunkt:
9:30 - 15:30
Sted:
Hellerup
ECTS:
5

CRM & loyalitetsprogrammer

Customer Relationship Management (CRM) og loyalitetsprogrammer hjælper virksomheder med at gennemføre salgs- og markedsføringsaktiviteter, der i højere grad passer til de eksisterende kunders behov og ønsker.

Du får praktisk indblik i metoder og værktøjer til analyse og implementering af CRM og loyalitetsprogrammer i såvel B2C som B2B virksomheder.

Start:
2018
Tidspunkt:
9:15 - 16:30
Sted:
Hellerup
ECTS:
5
I samarbejde med: