Samarbejdspartnere :: kea.dk

Samarbejdspartnere

Uddannelsen er udviklet i samarbejde med branchens organisationer for at gøre uddannelsen så målrettet som muligt ud fra konkrete behov i markedet.

 

Tine Aurvig-Huggenberger, Direktør Kreativitet og Kommunikation:

”Det er vigtigt i forhold til branchens fortsatte udvikling og indtjening, at medarbejderne har kompetencerne og indsigterne til at kunne agere i en moderne og globaliseret bureau-kontekst, som kræver en forståelse for konceptuelle helheder, nye netværk og udvikling af komplekse tværmediale løsninger på digitale platforme med nye teknologier. Vi er derfor glade for vores samarbejde med KEA om udvikling af bureauernes efteruddannelsesprogram”.

Annette Falberg, Direktør FDIH:

”Vi mangler en efteruddannelse til at sætte yderligere fart i dansk e-handel. Vi hilser KEA’s nye diplomuddannelse velkommen, fordi den giver et markant kompetenceløft til de virksomheder, der ellers skulle købe sig til konsulenthjælp på området. Uddannelsen fokuserer netop på, at de studerende omsætter konkret viden til resultater i egen e-handelsvirksomhed”.

Jens Birkeholm, Direktør Dansk Detail:

“Mange detailhandlere ønsker at kunne gribe de muligheder, der ligger i salg på nettet. Det kræver kompetencer og erfaring med e-handel og e-forretningsudvikling, som mange detailhandlere ikke har. Det kan KEA’s nye diplomuddannelse hjælpe detailbranchen med, og Dansk Detail ser den nye uddannelse som et tiltrængt pust. Det er for dem, der har brug for bedre salg til kunderne der, hvor de i stigende grad handler - nemlig på internettet”.

Lars Schmidt Larsen, Direktør E-mærket:

"God forretning på internettet kræver indsigt. Hvordan får du kunden ind på e-shoppen og dernæst klikke på køb-knappen? Hvilket system er bedst, og hvordan får man kunden til at købe igen? KEA’s nye diplomuddannelsen i e-handel forstår netop, hvad der er behov for i de mange e-shops, som har brug for kompetencer for at gøre købsoplevelsen tryg og sikker for forbrugeren".

GITTE JUST, DIREKTØR DANISH DESIGN ASSOCIATION:

"KEA’s nye diplomuddannelse er et tilbud til professionelle om kompetencer, der kan kombinere netop e-forretning med design og proces. Designbranchen har brug for efteruddannelse, som gør det lettere for branchen at sælge sine ydelser og udvikle nye services til virksomhedens kunder".

Henrik Hyltoft, markedsdirektør i Dansk Erhverv

"Fremtidens detailhandel bliver en sammensmeltning af mange forskellige salgskanaler, hvor fysisk handel og digital handel fungerer ved siden af hinanden. Det kræver nye strategier og værktøjer. Dansk Erhverv håber, at den nye efteruddannelse med dens praktiske tilgang  kan være med til at styrke hele detailhandlen. Fremtiden tilhører dem som mestrer begge dele.”

I samarbejde med: