Digital markedsføring :: kea.dk

Digital markedsføring

StudieretningAkademiuddannelsen i International Handel og Markedsføring
Omfang10 ECTS (valgfrit fagmodul)
StedHellerup: KEA KOMPETENCE, Frederikkevej 8-10, 2900 Hellerup
Hellerup

Aftenhold:
Undervisning kl. 17.15-20.45 på følgende dage:
31/1, 7/2, 21/2, 28/2, 7/3, 14/3, 21/3, 4/4, 11/4, 18/4, 25/4, 2/5, 9/5
Prøvedato: 16/5 2018


*Mulighed for at tage Præsentationsteknik først i samme semester.

Pris5.400 kr.
ForplejningForplejning er ej inkluderet
LitteraturHingeberg, Hebsgaard & Kjærsgaard Pedersen (2017): Online markedsføring – Den store grundbog; Kursusfabrikken (ISBN: 978-87-997605-4-1)
AdgangskravKlik her for at se adgangskrav
Tilmeldingsfrist5 dage før kursusstart
TilmeldingKlik her for tilmelding
  

 

VIL DU VÆRE MED TIL AT LÆGGE STRATEGIEN FOR DIN VIRKSOMHEDS DIGITALE MARKEDSFØRING?

Med Digital markedsføring får du en grundlæggende forståelse for begreber, modeller og værktøjer inden for digital markedsføring, så at du kan stå i spidsen for og tage del i analyse, planlægning og praktisk anvendelse af digital markedsføring. Du lærer at analysere og vurdere markedspotentialet, udvikle digitale markedsføringsstrategier, planlægge konkrete digitale markedsføringsaktiviteter samt måle og optimere den digitale markedsføring.

Digital markedsføring er et valgfag knyttet til Akademiuddannelsen i International handel og markedsføring - digital profil. Du kan læse mere om uddannelsen her.

INDHOLD

  • Digital strategi
  • Målsætninger og KPI (Key Performace Indicators) 
  • Webanalyse 
  • Konvertering og konverteringsoptimering 
  • Usability og brugertests 
  • Søgemaskineoptimering 
  • Digital reklame og annoncering 
  • Relevant jura 
  • Konceptudvikling til mobile enheder 
  • Sociale medier

UDBYTTE

  • Du lærer at anvende digitale marketingbegreber 
  • Du lærer de centrale metoder og redskaber til at planlægge arbejdet med usability og brugertests til forbedring af brugervenligheden
  • Du lærer at opstille mål og vurdere nøgleområder for virksomhedens digitale strategi
  • Du får redskaber til at vurdere virksomhedens placering i søgemaskiner og stille forslag til indsatsområder
  • Du lærer at identificere relevant jura og vurdere konsekvenserne for virksomhedens digitale markedsføring
  • Du lærer at formidle faglige problemstillinger og løsningsmodeller samt præsentere resultater.

HOS KEA FÅR DU DERUDOVER

  • Praksisnær undervisning på niveau for videregående uddannelser
  • Undervisere med både høj faglig viden og solid erfaring indenfor området
  • Et uddannelsesmodul på 10 ECTS, som kan indgå i en akkrediteret akademiuddannelse.

 


PRØVEFORM
Mundtlig prøve kombineret med praktisk projekt og en 1-sides disposition.


TILMELDING

Tilmeld dig Digital markedsføring

Ved tilmelding modtager du en automatisk genereret bekræftelse. Du er optaget på uddannelsen, med mindre du hører andet fra os. Efter tilmeldingsfristen vil du modtage en indkaldelse med praktiske oplysninger, som anvendt litteratur, vejviser, semesterplan mm

 

 


KONTAKT


STUDIEADMINISTRATION

For spørgsmål vedr. modulopstarter, tilmeldinger, uddannelsesbeviser og andre praktiske spørgsmål vedr. KEA Kompetences deltidsuddannelser/efteruddannelser - kontakt:

Michelle Nielsen

E:
efteruddannelse-aau@kea.dk 
T: 4646 0500


STUDIEVEJLEDER

For spørgsmål vedr. uddannelsesvalg, optagelseskrav, realkompetence, merit m.m. – kontakt:

Joan Nielsson Mathiasen

E: 
jonm@kea.dk 
T: 2498 2010