Service :: kea.dk

Service

StudieretningAkademiuddannelsen i International Handel og Markedsføring
Omfang5 ECTS (valgfrit fagmodul)
StedBallerup: WTC Ballerup, Borupvang 3, 2750 Ballerup
Ballerup

Udbydes efterår 2018

Pris3.100 kr.
ForplejningOpdateres
LitteraturOpdateres
AdgangskravKlik her for at se adgangskrav
Tilmeldingsfrist5 dage før kursusstart
TilmeldingTilmelding er ikke åben
  

VIL DU VÆRE MED AT OPNÅ BEDRE SERVICERESULTATER I DIN VIRKSOMHED

Med fagmodulet "service" får du en grundlæggende forståelse af service og kompetence til at agere i forhold til forskellig serviceadfærd, tilpasse egen adfærd og kommunikation til forskellige kunder/borgere for derved opnå bedre serviceresultater. Fagmodulet giver desuden en introduktion til grundlæggende teknikker i forbindelse planlægning, gennemførelse og opfølgning på god service.

Som deltager vil du få forståelse for vigtigheden af at arbejde med serviceholdninger og arbejde med egen rolle som servicegiver og deltager i et serviceteam.

Service er et valgfag knyttet til Akademiuddannelsen i International handel og markedsføring. Du kan læse mere om uddannelsen her.

INDHOLD

  • Servicebegrebet – hvad er god service?
  • Holdninger til god service – både individuelt og i team
  • Personlig planlægning effektivitet
  • Transaktionsanalyse og assertion
  • Personprofiler
  • Spørgeteknik og aktiv lytning
  • Servicedialogen
  • Service på forskellige platforme
  • Reklamationsbehandling
  • Målsætning i service
  • Telefonen som redskab
  • Kø-teori og belastning

UDBYTTE

  • Udviklingsbaseret viden om centrale metoder og modeller indenfor service og serviceholdninger
  • Praksis og centralt anvendt teori og metode i forhold til, hvilke personlige egenskaber, der er vigtige i servicearbejdet
  • Praksis omkring, hvordan personlighed og kommunikationsform kan påvirke servicen
  • Hvordan centrale teorier om kommunikation er væsentlige omdrejningspunkter i servicearbejdet egne styrker og svagheder i servicesammenhæng ud fra personprofilanalyse
  • Service individuelt og i teams
  • Hvordan servicemedarbejderen håndterer reklamationer
  • Service som en del af implementeringen af virksomhedens værdier, hvor værdierne omsættes til handling

HOS KEA FÅR DU DERUDOVER

  • Praksisnær undervisning på niveau for videregående uddannelser
  • Undervisere med både høj faglig viden og solid erfaring indenfor området
  • Et uddannelsesmodul på 5 ECTS, som kan indgå i en akkrediteret akademiuddannelse

 

PRØVEFORM
Mundtlig eksamen kombineret med erhvervscase


KONTAKT


STUDIEADMINISTRATION

For spørgsmål vedr. modulopstarter, tilmeldinger, uddannelsesbeviser og andre praktiske spørgsmål vedr. KEA Kompetences deltidsuddannelser/efteruddannelser - kontakt:

Michelle Nielsen

E:
efteruddannelse-aau@kea.dk 
T: 4646 0500


STUDIEVEJLEDER

For spørgsmål vedr. uddannelsesvalg, optagelseskrav, realkompetence, merit m.m. – kontakt:

Joan Nielsson Mathiasen

E: 
jonm@kea.dk 
T: 2498 2010