4 hvide t-shirts :: kea.dk
Forskning & Innovation

4 Hvide T-Shirts

Innovation skal være noget man GØR og ikke blot et begreb der italesættes og inddrages teoretisk og igennem andres erfaringer.

De hvide T-shirts repræsenterer en værdi, men ikke en unik værdi, og det vil være op til de studerendes innovative evner at få de 4 T-shirt omsat til en høj værdi.

De studerende blev under forløbet bl.a. introduceret til:

  • innovationsteori
  • innovationsworkshop (meditation, idepitching, fokusgruppe interviews)
  • designmetode - designprocesser
  • værdikæden
  • virksomhedsøkonomi
  • markedsføring (målgruppe, segmentering & salgsmetoder.

Projektet blev afsluttet i november 2012. Vinderne blev Sandra Moerch, Camilla Karlsgård Nielsen, Maria Hadid, Julie Rørstrøm og Randi Olsen fra Design/Business Ideation.

Se undervisningsmateriale på Youtube her

Yderligere information: Projektleder Torid Kaad Ostenfeld, toko@kea.dk

Få svar på dine spørgsmål om uddannelser, efteruddannelseroptag og KEA generelt eller find os på Facebook, Linkedin og Youtube.
Har du kommentarer til siden? Skriv til webmaster